PEMBAHASAN SOAL PILGAN ASAS BAHASA JAWA 6SD SEMESTER 2

 

PILGAN

Soal 1-2: Teks Pidato

Soal 1
Wacanen teks pidato ing ngisor iki!

"Para siswa ingkang kinurmatan, ayo kita sami njaga kebersihan sekolah. Kebersihan minangka pangkal kesehatan. Menawi lingkungan resik, kita saged sinau kanthi nyaman lan sehat."

Apa isi utama teks pidato mau?

A. Supaya siswa padha adus saben dina
B. Ayo padha mangan panganan sehat
C. Ayo padha njaga kebersihan sekolah
D. Ayo padha olahraga saben esuk
E. Ayo padha sinau bareng saben dina

Jawaban: C

Pembahasan:
Isi utama pidato yaiku ngajak siswa njaga kebersihan sekolah. Ukara kunci: "Ayo kita sami njaga kebersihan sekolah."


Soal 2
Apa sebab pidato mau ngajak njaga kebersihan?

A. Supaya sekolah dadi rame
B. Supaya lingkungan resik lan sinau nyaman
C. Supaya siswa iso mangan enak
D. Supaya guru seneng
E. Supaya iso dolanan saben dina

Jawaban: B

Pembahasan:
Ing teks kasebut diterangake yen lingkungan resik ndadekake sinau nyaman lan sehat.


Soal 3-4: Identifikasi Teks Pidato

Soal 3
Ukara "Para rawuh ingkang kinurmatan, matur nuwun sampun rawuh." klebu jinis teks apa?

A. Cerkak
B. Geguritan
C. Teks pidato
D. Dongeng
E. Pawarta

Jawaban: C

Pembahasan:
Ukara kasebut minangka pambuka pidato, nuduhake hormat marang sing rawuh.


Soal 4
Ukara "Ayo kita tansah ngajeni guru lan wong tuwa" klebu teks pidato amarga...

A. Mèh padha karo dongeng
B. Nduwèni geguritan
C. Nduwèni ajakan marang wong liya
D. Isiné gambar
E. Gawéan puisi

Jawaban: C

Pembahasan:
Ukara ajakan kaya “ayo kita” ciri khas saka pidato sing ngajak wong liya tumindak apik.


Soal 5: Arti Kata Sulit

Soal 5
Ing ukara pidato ana tembung “kinurmatan”, tegese yaiku...

A. Dihina
B. Disingkiri
C. Dihargai
D. Diabaikan
E. Dipecat

Jawaban: C

Pembahasan:
“Tembung kinurmatan” tegesé dihargai/dihormati.


Soal 6-7: Isi Geguritan

Soal 6
Wacanen geguritan iki!

"Bocah kudu sregep sinau
Aja mung dolanan bae
Sinau iku mbangun masa depan
Supaya dadi wong migunani"

Apa isi geguritan mau?

A. Aja mangan akeh
B. Aja turu awan
C. Bocah kudu sregep sinau
D. Bocah kudu sregep dolanan
E. Bocah kudu tuku buku

Jawaban: C

Pembahasan:
Geguritan ngajak bocah supaya sregep sinau amarga sinau mbangun masa depan.


Soal 7
Apa sebab bocah kudu sregep sinau miturut geguritan mau?

A. Supaya iso dolan
B. Supaya dadi wong sugih
C. Supaya dadi guru
D. Supaya dadi wong migunani
E. Supaya seneng-seneng

Jawaban: D

Pembahasan:
Ing larik pungkasan: “Supaya dadi wong migunani.”


Soal 8-10: Identifikasi Geguritan

Soal 8
Ukara "Wit cemara ngadeg jejeg, angin mberu nggoyang ranting" klebu teks...

A. Geguritan
B. Pidato
C. Pawarta
D. Dongeng
E. Wawancara

Jawaban: A

Pembahasan:
Ukara iki duwé unsur keindahan basa lan irama, khas geguritan.


Soal 9
Apa tema geguritan kang nyeritakake keindahan alam?

A. Pahlawan
B. Sekolah
C. Keluarga
D. Dolanan
E. Alam

Jawaban: E

Pembahasan:
Tema geguritan bisa dikenali saka isiné. Yen nyeritakake wit, langit, srengenge, banyu, mula temane alam.


Soal 10
Ukara "Bocah pinter tansah andhap asor" tegese...

A. Bocah pinter sok pamer
B. Bocah pinter dadi sombong
C. Bocah pinter kudu rendah hati
D. Bocah pinter ora gelem sinau
E. Bocah pinter ora seneng sekolah

Jawaban: C

Pembahasan:
“Andhap asor” tegese rendah hati.

 

Soal 11: Membaca Aksara Jawa ke Huruf Latin

Soal:
Wacanen aksara Jawa ing ngisor iki:
ꦱꦒꦺꦴꦭꦸꦁꦒꦸꦁ

A. Sego luwung
B. Sagolunggung
C. Sagolunggung
D. Sagolunggung
E. Sagalunggung

Jawaban: C – Sagolunggung

Pembahasan:
Tulisan
ꦱꦒꦺꦴꦭꦸꦁꦒꦸꦁ dibaca Sa-go-lung-gung. Huruf-hurufnya sesuai dengan pasangan dan sandhangan pada aksara Jawa.


Soal 12: Menulis Kata dalam Aksara Jawa

Soal:
Tulis tembung “kembang” nganggo aksara Jawa!

A. ꦏꦼꦩꦁ
B.
ꦏꦼꦧꦁ
C.
ꦏꦼꦩꦁ
D.
ꦏꦼꦩ꧀ꦧꦁ
E.
ꦏꦼꦩꦧꦁ

Jawaban: D – ꦏꦼꦩ꧀ꦧꦁ

Pembahasan:
Tembung “kembang” ditulis nganggo aksara Jawa:
ꦏꦼ (ke) + ꦩ꧀ꦧ (mb) + (ng).


Soal 13: Tokoh dalam Geguritan

Geguritan:

"Kresna sang ratu agung,
Apik omongane, sakti mandraguna
Dhèwèké sayekti pinter,
Wicaksana kang linuwih."

Soal:
Sapa tokoh utama ing geguritan iku?

A. Arjuna
B. Bima
C. Kresna
D. Puntadewa
E. Nakula

Jawaban: C – Kresna

Pembahasan:
Geguritan nyebut Kresna lan nyritakake sifat-sifate sing wicaksana lan pinter.


Soal 14: Watak Wayang Pandhawa

Soal:
Tokoh Pandhawa kang watake sabar lan adil yaiku…

A. Bima
B. Arjuna
C. Nakula
D. Sadewa
E. Yudhistira

Jawaban: E – Yudhistira

Pembahasan:
Yudhistira (Puntadewa) dikenal sabar, adil, lan ora gampang nesu.


Soal 15: Dasanama

Soal:
Ukara: "Bocah iku ndelok rembulan saka jendhela."
Apa dasanama saka tembung “rembulan”?

A. Lintang
B. Srengenge
C. Candraloka
D. Langit
E. Bintang

Jawaban: C – Candraloka

Pembahasan:
Dasanama "rembulan" yaiku Candraloka, Wulan, Candra, lsp.


Soal 16: Identifikasi Teks Pidato

Soal:
Ukara "Para siswa, ayo padha nguri-uri kabudayan Jawa!" klebu teks…

A. Geguritan
B. Pawarta
C. Pidato
D. Crita rakyat
E. Wawancara

Jawaban: C – Pidato

Pembahasan:
Tembung “ayo padha” nuduhake ajakan, ciri khas teks pidato.


Soal 17: Identifikasi Teks Pidato dari Kalimat Rumpang

Soal:
Isenana titik-titik ing ukara pidato iki!
“Para siswa … padha ngresiki kelas saben esuk.”

A. kudu
B. ayo
C. arep
D. bisa
E. kepengin

Jawaban: B – ayo

Pembahasan:
“Ayo padha ngresiki…” yaiku bentuk ajakan sing khas ing pidato.


Soal 18: Identifikasi Teks Pidato

Soal:
Ukara "Mugi Gusti paring berkah dhumateng kita sedaya" lumrahé digunakake ing…

A. Geguritan
B. Pidato
C. Crita rakyat
D. Cerkak
E. Dialog

Jawaban: B – Pidato

Pembahasan:
Ungkapan donga lan pangarep-arep kaya mengkono lumrah ana ing pungkasan pidato.


Soal 19: Identifikasi Geguritan

Soal:
Ukara "Tetesing banyu, swarane koyo tembang" klebu jinis teks…

A. Pawarta
B. Geguritan
C. Pidato
D. Cerkak
E. Artikel

Jawaban: B – Geguritan

Pembahasan:
Ukara kasebut nggambarake keindahan alam nganggo majas, khas geguritan.


Soal 20: Identifikasi Geguritan

Soal:
Ukara "Kembang melati ambabar ambu" nuduhake teks...

A. Pidato
B. Geguritan
C. Warta
D. Artikel
E. Crita rakyat

Jawaban: B – Geguritan

Pembahasan:
Ungkapan indah, deskriptif, lan berirama nuduhake ciri geguritan.

 

Soal 21: Mengartikan Kata Sulit dalam Geguritan

Geguritan:

"Srengenge murub ing langit, madhangi alam nganti padhang."
Tembung "murub" tegese…

A. Padam
B. Mlayu
C. Madhep
D. Urip
E. Nyala

Jawaban: E – Nyala
📝 Pembahasan:
Tembung murub tegese nyala utawa ngobong. Srengenge "murub" = Srengenge nyala.


Soal 22: Identifikasi Geguritan

Soal:
Ukara "Kembang kenanga nguncal ambune, nyawiji ing rasa" kalebu jinis teks…

A. Artikel
B. Pidato
C. Geguritan
D. Pawarta
E. Wawancara

Jawaban: C – Geguritan
📝 Pembahasan:
Teks nganggo basa kias, larik-larik, lan irama minangka ciri geguritan.


Soal 23: Membaca Aksara Jawa dengan Pasangan

Soal:
Wacanen aksara Jawa iki:
ꦥꦤ꧀ꦠꦸꦏ꧀ꦱꦫ

A. Pantuk Sura
B. Pantuk Sari
C. Pantuk Saru
D. Pantuk Sora
E. Pantuk Sira

Jawaban: B – Pantuk Sari
📝 Pembahasan:
(pa) + ꦤ꧀ (n - pasangan) + (ta) = panta
= u, ꦏ꧀ꦱ = ksa (menggunakan pasangan), = ra.
Pantuk Sari
tulisane nganggo pasangan huruf ꦏ꧀ꦱ.


Soal 24: Menulis Huruf Jawa yang Menggunakan Pasangan

Soal:
Tulis kalimat “bal-balan rame” nganggo aksara Jawa sing nganggo pasangan!

A. ꦧꦭ꧀ꦧꦭꦤꦫꦩꦺ
B.
ꦧꦭꦧꦭꦤꦫꦩꦺ
C.
ꦧꦭꦧꦭ꧀ꦤꦫꦩꦺ
D.
ꦧꦭ꧀ꦧꦭ꧀ꦤꦫꦩꦺ
E.
ꦧꦭ꧀ꦧꦭꦤꦫꦩꦺ

Jawaban: D – ꦧꦭ꧀ꦧꦭ꧀ꦤꦫꦩꦺ
📝 Pembahasan:
Huruf pasangan digunakake kanggo ngilangi swara vokal. Tembung “bal-balan” mbutuhake pasangan ba
ꦧꦭ꧀ꦧ...


Soal 25: Membaca Kalimat dengan Pasangan (Bahasa Jawa)

Pitakonan:
Wacanen aksara Jawa iki:
ꦕꦶꦤ꧀ꦠꦼꦒꦸꦤ꧀ꦠꦸ

A. Cinteguntu
B. Cintegunto
C. Cintegantu
D. Cintegonto
E. Cintaguntu

Jawaban: B – Cintegunto
📝 Pembahasan:
= ca, = i ci
ꦤ꧀ = pasangan n
= ta
= e, = ga
= u, ꦤ꧀ = pasangan n, ꦠꦸ = tu Cintegunto


Soal 26: Identifikasi Teks Pidato

Soal:
Ukara "Mugi para siswa saged sinau kanthi sregep" kalebu teks…

A. Geguritan
B. Pawarta
C. Pidato
D. Artikel
E. Kidung

Jawaban: C – Pidato
📝 Pembahasan:
Ukara ngajak lan ngemot pangarep-arep, khas teks pidato.


Soal 27: Mengidentifikasi Kalimat Pidato

Soal:
“Para siswa, ayo kita bebarengan ngajeni budaya Jawa.”
Ukara kasebut klebu teks…

A. Geguritan
B. Wawancara
C. Crita rakyat
D. Pidato
E. Pawarta

Jawaban: D – Pidato
📝 Pembahasan:
Tembung “ayo kita” nuduhake ajakan resmi, ciri pidato.


Soal 28: Mengubah ke dalam Basa Krama

Soal:
Ukara ngoko: “Aku arep mangan sega.”
Tembung krama inggil sing bener yaiku…

A. Kula badhe nedha
B. Aku badhe nedha
C. Kulo arep dhahar
D. Aku arep dhahar
E. Kulo arep mangan

Jawaban: A – Kula badhe nedha
📝 Pembahasan:
Aku → kula
Arep → badhe
Mangan → nedha


Soal 29: Geguritan ke Basa Krama

Geguritan:

“Bapak lunga menyang pasar,
Nggoleki beras lan sayur.”
Apa basa kramane?

A. Rama tindak menyang pasar golek beras lan sayur
B. Bapak lunga menyang pasar
C. Rama badhe tindak menyang pasar
D. Bapak badhe tindak menyang pasar
E. Rama tindak menyang pasar golek beras saha sayur

Jawaban: E – Rama tindak menyang pasar golek beras saha sayur
📝 Pembahasan:
Kata sopan/kramane:
Bapak → Rama
Dan → saha
Lunga → tindak
Goleki → golek


Soal 30: Aksara Jawa ke Huruf Latin

Soal:
ꦧꦺꦴꦭꦧꦺꦴꦭ

A. Bolobolo
B. Bolabola
C. Balabala
D. Bolibolo
E. Balebale

Jawaban: A – Bolobolo
📝 Pembahasan:
ꦧꦺꦴ = bo
= la bolo
Diulang dadi bolobolo.

Share:

LATIHAN SOAL No.21-30 PILGAN ASAS BAHASA JAWA 6SD SEMESTER 2

 

Soal 21: Mengartikan Kata Sulit dalam Geguritan

Geguritan:

"Srengenge murub ing langit, madhangi alam nganti padhang."
Tembung "murub" tegese…

A. Padam
B. Mlayu
C. Madhep
D. Urip
E. Nyala

 

Soal 22: Identifikasi Geguritan

Soal:
Ukara "Kembang kenanga nguncal ambune, nyawiji ing rasa" kalebu jinis teks…

A. Artikel
B. Pidato
C. Geguritan
D. Pawarta
E. Wawancara

 

Soal 23: Membaca Aksara Jawa dengan Pasangan

Soal:
Wacanen aksara Jawa iki:
ꦥꦤ꧀ꦠꦸꦏ꧀ꦱꦫ

A. Pantuk Sura
B. Pantuk Sari
C. Pantuk Saru
D. Pantuk Sora
E. Pantuk Sira

 

Soal 24: Menulis Huruf Jawa yang Menggunakan Pasangan

Soal:
Tulis kalimat “bal-balan rame” nganggo aksara Jawa sing nganggo pasangan!

A. ꦧꦭ꧀ꦧꦭꦤꦫꦩꦺ
B.
ꦧꦭꦧꦭꦤꦫꦩꦺ
C.
ꦧꦭꦧꦭ꧀ꦤꦫꦩꦺ
D.
ꦧꦭ꧀ꦧꦭ꧀ꦤꦫꦩꦺ
E.
ꦧꦭ꧀ꦧꦭꦤꦫꦩꦺ

 

Soal 25: Membaca Kalimat dengan Pasangan (Bahasa Jawa)

Pitakonan:
Wacanen aksara Jawa iki:
ꦕꦶꦤ꧀ꦠꦼꦒꦸꦤ꧀ꦠꦸ

A. Cinteguntu
B. Cintegunto
C. Cintegantu
D. Cintegonto
E. Cintaguntu

 

Soal 26: Identifikasi Teks Pidato

Soal:
Ukara "Mugi para siswa saged sinau kanthi sregep" kalebu teks…

A. Geguritan
B. Pawarta
C. Pidato
D. Artikel
E. Kidung

 

Soal 27: Mengidentifikasi Kalimat Pidato

Soal:
“Para siswa, ayo kita bebarengan ngajeni budaya Jawa.”
Ukara kasebut klebu teks…

A. Geguritan
B. Wawancara
C. Crita rakyat
D. Pidato
E. Pawarta

 

Soal 28: Mengubah ke dalam Basa Krama

Soal:
Ukara ngoko: “Aku arep mangan sega.”
Tembung krama inggil sing bener yaiku…

A. Kula badhe nedha
B. Aku badhe nedha
C. Kulo arep dhahar
D. Aku arep dhahar
E. Kulo arep mangan

 

Soal 29: Geguritan ke Basa Krama

Geguritan:

“Bapak lunga menyang pasar,
Nggoleki beras lan sayur.”
Apa basa kramane?

A. Rama tindak menyang pasar golek beras lan sayur
B. Bapak lunga menyang pasar
C. Rama badhe tindak menyang pasar
D. Bapak badhe tindak menyang pasar
E. Rama tindak menyang pasar golek beras saha sayur

 

Soal 30: Aksara Jawa ke Huruf Latin

Soal:
ꦧꦺꦴꦭꦧꦺꦴꦭ

A. Bolobolo
B. Bolabola
C. Balabala
D. Bolibolo
E. Balebale

PEMBAHASAN


Share:

LATIHAN SOAL No.11-20 PILGAN ASAS BAHASA JAWA 6SD SEMESTER 2

 

Soal 11: Membaca Aksara Jawa ke Huruf Latin

Soal:
Wacanen aksara Jawa ing ngisor iki:
ꦱꦒꦺꦴꦭꦸꦁꦒꦸꦁ

A. Sego luwung
B. Sagolunggung
C. Sagolunggung
D. Sagolunggung
E. Sagalunggung

 

Soal 12: Menulis Kata dalam Aksara Jawa

Soal:
Tulis tembung “kembang” nganggo aksara Jawa!

A. ꦏꦼꦩꦁ
B.
ꦏꦼꦧꦁ
C.
ꦏꦼꦩꦁ
D.
ꦏꦼꦩ꧀ꦧꦁ
E.
ꦏꦼꦩꦧꦁ

 

Soal 13: Tokoh dalam Geguritan

Geguritan:

"Kresna sang ratu agung,
Apik omongane, sakti mandraguna
Dhèwèké sayekti pinter,
Wicaksana kang linuwih."

Soal:
Sapa tokoh utama ing geguritan iku?

A. Arjuna
B. Bima
C. Kresna
D. Puntadewa
E. Nakula

 

Soal 14: Watak Wayang Pandhawa

Soal:
Tokoh Pandhawa kang watake sabar lan adil yaiku…

A. Bima
B. Arjuna
C. Nakula
D. Sadewa
E. Yudhistira

 

Soal 15: Dasanama

Soal:
Ukara: "Bocah iku ndelok rembulan saka jendhela."
Apa dasanama saka tembung “rembulan”?

A. Lintang
B. Srengenge
C. Candraloka
D. Langit
E. Bintang

 

Soal 16: Identifikasi Teks Pidato

Soal:
Ukara "Para siswa, ayo padha nguri-uri kabudayan Jawa!" klebu teks…

A. Geguritan
B. Pawarta
C. Pidato
D. Crita rakyat
E. Wawancara

 

Soal 17: Identifikasi Teks Pidato dari Kalimat Rumpang

Soal:
Isenana titik-titik ing ukara pidato iki!
“Para siswa … padha ngresiki kelas saben esuk.”

A. kudu
B. ayo
C. arep
D. bisa
E. kepengin

 

Soal 18: Identifikasi Teks Pidato

Soal:
Ukara "Mugi Gusti paring berkah dhumateng kita sedaya" lumrahé digunakake ing…

A. Geguritan
B. Pidato
C. Crita rakyat
D. Cerkak
E. Dialog

Soal 19: Identifikasi Geguritan

Soal:
Ukara "Tetesing banyu, swarane koyo tembang" klebu jinis teks…

A. Pawarta
B. Geguritan
C. Pidato
D. Cerkak
E. Artikel

 

Soal 20: Identifikasi Geguritan

Soal:
Ukara "Kembang melati ambabar ambu" nuduhake teks...

A. Pidato
B. Geguritan
C. Warta
D. Artikel
E. Crita rakyat

>> Selanjutnya

Share:

LATIHAN SOAL No.1-10 PILGAN ASAS BAHASA JAWA 6SD SEMESTER 2

 

PILGAN

Soal 1-2: Teks Pidato

Soal 1
Wacanen teks pidato ing ngisor iki!

"Para siswa ingkang kinurmatan, ayo kita sami njaga kebersihan sekolah. Kebersihan minangka pangkal kesehatan. Menawi lingkungan resik, kita saged sinau kanthi nyaman lan sehat."

Apa isi utama teks pidato mau?

A. Supaya siswa padha adus saben dina
B. Ayo padha mangan panganan sehat
C. Ayo padha njaga kebersihan sekolah
D. Ayo padha olahraga saben esuk
E. Ayo padha sinau bareng saben dina

 

Soal 2
Apa sebab pidato mau ngajak njaga kebersihan?

A. Supaya sekolah dadi rame
B. Supaya lingkungan resik lan sinau nyaman
C. Supaya siswa iso mangan enak
D. Supaya guru seneng
E. Supaya iso dolanan saben dina

 

Soal 3-4: Identifikasi Teks Pidato

Soal 3
Ukara "Para rawuh ingkang kinurmatan, matur nuwun sampun rawuh." klebu jinis teks apa?

A. Cerkak
B. Geguritan
C. Teks pidato
D. Dongeng
E. Pawarta

 

Soal 4
Ukara "Ayo kita tansah ngajeni guru lan wong tuwa" klebu teks pidato amarga...

A. Mèh padha karo dongeng
B. Nduwèni geguritan
C. Nduwèni ajakan marang wong liya
D. Isiné gambar
E. Gawéan puisi

 

Soal 5: Arti Kata Sulit

Soal 5
Ing ukara pidato ana tembung “kinurmatan”, tegese yaiku...

A. Dihina
B. Disingkiri
C. Dihargai
D. Diabaikan
E. Dipecat

 

Soal 6-7: Isi Geguritan

Soal 6
Wacanen geguritan iki!

"Bocah kudu sregep sinau
Aja mung dolanan bae
Sinau iku mbangun masa depan
Supaya dadi wong migunani"

Apa isi geguritan mau?

A. Aja mangan akeh
B. Aja turu awan
C. Bocah kudu sregep sinau
D. Bocah kudu sregep dolanan
E. Bocah kudu tuku buku

 

Soal 7
Apa sebab bocah kudu sregep sinau miturut geguritan mau?

A. Supaya iso dolan
B. Supaya dadi wong sugih
C. Supaya dadi guru
D. Supaya dadi wong migunani
E. Supaya seneng-seneng

 

Soal 8-10: Identifikasi Geguritan

Soal 8
Ukara "Wit cemara ngadeg jejeg, angin mberu nggoyang ranting" klebu teks...

A. Geguritan
B. Pidato
C. Pawarta
D. Dongeng
E. Wawancara

 

Soal 9
Apa tema geguritan kang nyeritakake keindahan alam?

A. Pahlawan
B. Sekolah
C. Keluarga
D. Dolanan
E. Alam

 

Soal 10
Ukara "Bocah pinter tansah andhap asor" tegese...

A. Bocah pinter sok pamer
B. Bocah pinter dadi sombong
C. Bocah pinter kudu rendah hati
D. Bocah pinter ora gelem sinau
E. Bocah pinter ora seneng sekolah

 >> Selanjutnya

Share:

KISI-KISI ASAS BAHASA JAWA 6SD SEMESTER 2

 


  1. Disajikan teks pidato, peserta didik mampu menjawab pertanyaan tentang isi pidato
  2. Disajikan teks pidato, peserta didik mampu menjawab pertanyaan tentang isi pidato
  3. Disajikan sebuah kalimat, peserta didik mampu mengidentifikasi teks pidato
  4. Disajikan sebuah kalimat, peserta didik mampu mengidentifikasi teks pidato
  5. Disajikan kalimat jawaban, peserta didik mampu mengartikan kata-kata sulit dalam teks pidato.
  6. Disajikan geguritan, peserta didik mampu menjawab pertanyaan tentang isi geguritan
  7. Disajikan geguritan, peserta didik mampu menjawab pertanyaan tentang isi geguritan
  8. Disajikan kalimat, peserta didik mampu mengidentifikasi geguritan
  9. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mampu menjawab pertanyaan tentang isi geguritan
  10. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mampu menjawab pertanyaan tentang isi geguritan
  11. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mampu membaca aksara jawa ke dalam huruf latin
  12. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mampu menulis kata-kata dan kalimat sederhana menggunakan huruf jawa
  13. Disajikan geguritan, peserta didik mampu menganalisis tokoh yang yang diceritakan dalam geguritan.
  14. Disajikan watak wayang Pandhawa, peserta didik mampu memasangkan dengan nama tokoh.
  15. Disajikan kalimat pernyataan, peserta didik mampu menyebutkan dasanama salah satu kata didalamnya.
  16. Disajikan teks pidato, peserta didik mampu mengidentifikasi teks pidato
  17. Disajikan kalimat pertanyaan rumpang, peserta didik mampu mengidentifikasi teks pidato
  18. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mapu mengidentifikasi teks pidato
  19. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mapu mengidentifikasi geguritan
  20. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mapu mengidentifikasi geguritan
  21. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mampu mengartikan kata-kata sulit dalam geguritan
  22. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mampu mengidentifikasi geguritan
  23. Disajikan kalimat pertanyaan menggunakan bahasa jawa, peserta didik mampu menjawab membaca kata-kata dan kalimat sederhana menggunakan huruf jawa yang menggunakan pasangan huruf jawa
  24. Disajikan kalimat pertanyaan menggunakan bahasa Indonesia, peserta didik mampu menjawab menulis kata-kata dan kalimat sederhana menggunakan huruf jawa yang menggunakan pasangan huruf jawa
  25. Disajikan kalimat pertanyaan menggunakan bahasa jawa, peserta didik mampu menjawab membaca kata-kata dan kalimat sederhana menggunakan huruf jawa yang menggunakan pasangan huruf jawa
  26. Disajikan kalimat pertanyaan, peserta didik mampu mengidentifikasi teks pidato
  27. Disajikan kalimat teks pidato, peserta didik mampu mengidentifikasi teks pidato
  28. Disajikan kalimat sederhana, peserta didik mampu mengubah ke dalam basa krama
  29. Disajikan geguritan, peserta didik mampu menyampaikan isi geguritan dalam ragam krama
  30. Disajikan aksara jawa, peserta didik mampu menuliskan ke dalam huruf latin
  31. Disajikan tembang macapat mijil, peserta didik mampu menjelaskan isi tembang
  32. Disajikan tembang macapat mijil, peserta didik mampu mengidentifikasi ciri-ciri tembang
  33. Disajikan cerita rakyat, peserta didik mampu menjawab pertanyaan berdasarkan isi cerita
  34. Disajikan gambar wayang pandhawa, peserta didik dapat mengidentifikasi tokoh wayang tersebut
  35. Disajikan kalimat dalam bentuk aksara jawa, peserta didik dapat mengubah ke dalam bentuk latin 

Share:

Popular Posts

Followers

Program

Labels

Sitemap

Blog Archive